2015年12月28日

今日喺銅記hmv見到許志安先生,不過條友好寸,叫佢許生都唔啋人⋯⋯

杜德偉真人好靚仔,令我幾乎忘記左hmv啲碟賣得真係好貴。

話說前日TVB做左個關於香港唱片業既特輯,講既都係依家啲唱片銷量點樣不濟,串流/下載點樣逐漸取代實體唱片(雖然都仲係少過實體),同埋黑膠銷量不跌反昇之類既野,呢啲事實,相信有買開碟既人都略知一二。特輯入面仲訪問左某連鎖唱片店(h_v/hm_/_mv)點樣係逆境中求存,淡化「唱片店」形象,成為一間「賣娛樂」既商店。

從來都唔怪hmv近年除左賣碟之外仲賣多左其他唔關音樂事既野,大家都明如果hmv唔變既話,好快就會好似Hong Kong Record咁做做下冇咁一間,做做下又冇咁一間,然後唔知去左邊。不過既然hmv仲有意識要保住「賣唱片」呢個老本行,仲識得乘住黑膠風潮「想」將黑膠部門搞得有聲有色,先唔講啲staff對貨品既認識深唔深,售賣唱片種類夠唔夠廣,可唔可以首先將啲黑膠價錢set得合理少少?

朋友/同事見我成日買黑膠,問我係咪好有錢,我話「唔係丫,一個月買兩、三隻,每隻二百蚊,都係幾舊水姐,呢個數平時食餐好少少既、睇多兩套戲都冇左啦」,但佢地既反應通常係「吓,你邊度買架,我見hmv果啲賣成三四百蚊一隻喎⋯⋯」hmv作為行業先驅,成日將黑膠呢樣野推到去一個極唔親民既位置,外人一見到個價錢就耍手擰頭,玩開膠果班一睇個價就知hmv昆明擺檔。一隻出面賣$200既碟,係hmv隨時有機會賣成$300-400,貴成個double,就算我咁好彩識人有staff discount,都仲係貴過街價。呢個已經唔係hmv自己啲碟賣唔賣得出既問題,而係將買膠果班都塑造成一班「亂咁洗錢」既戇膠。hmv有邊啲膠既價會賣得正常少少?Adele、Lana Del Rey、Coldplay囉,但要Pop到咁先叫做有機會係hmv以正常價買到,其他稍為「偏門」、so called「高檔」既野可以接觸到幾多街客?我一年前買過一隻標價$190既Miles Davis《Kind of Blue》黑膠,今日係銅記hmv見到同一隻碟一個版本,賣過$300,我唔知原來依家啲膠通漲到咁發水。我買果個唔係咩Music on Vinyl/Mobile Fidelity Sound Lab靚版本,Discogs價都只係19歐羅(約162港元),就算計埋運費點都唔洗$300啦。

沒有留言 :

張貼留言